2011-07-30
23:47:35

Chapter 13: Nicki Minaj & Zac Efron

Helt plötsligt suckade Kaitlyn och log varmt mot Adriana och sa något som fick Adriana att le hon rätade på sig i min famn och Zayn brast ut i skratt, jag kunde förstå honom, det lät inte bra, svenska var inte alls världens lättaste språk att förstå.
Kaitlyns perspektiv

Jag såg på Adriana som såg så ledsen ut, medans hon kollade ut genom fönstret. Jag bet mig i läppen, suckade och log lite grann mot henne. "Adriana, gumman. Du ska inte oroa dig för massa. Du har Liam och han gillar dig grymt, ellerhur? Jag är också nervös över ikväll, det är klart. Men det ordnar sig.." sa jag och Adriana log mot mig och satte sig lite rakare med ryggen när hon verkade känna att hon mådde lite bättre. 

Jag kollade ett tag på Niall som kollade ut genom det andra fönstret och bara drömde sig bort. Jag tog handen på hans hand som låg på hans ben, så han kollade på mig. Jag log lite mot honom när han vände sin hand och knöt in fingrarna i mina, och så satt vi rästen av bilfärden dit.

Nialls perspektiv

Vi var nu vid själva "arenan" där galan skulle hållas till. Det var grymt stort, och vi gick av vid den röda mattan. Jag såg flera stycken kändisar framför oss, bland annat Katy Perry och hennes man, Russell Brand. Usher, som stod och pratade lite med Alicia Keys, och sedan såg jag Nicki Minaj. Med en konstig peruk som vanligt. Fast hon är okej. Bara att jag inte gillar rapp sådär jätte mycket. 

Jag såg på Kaitlyn som stod och nästan hoppade. Jag skrattade lite och kramade hennes hand hårdare. 

"Kolla Nickis peruk", sa jag tyst till dem andra, "Den ser hur sjuk ut som helst!"
"Ja, och rumpan!" svarade Liam ganska tyst han med, så hon hörde inte oss. Vi skrattade medans Kaitlyn och Adriana fortfarande stod och hoppade. Energin från Kaitlyn måste hoppat på Adriana nu.
"Sötnosar, om det är någon ni vill snacka med bara gå fram", sa en kvinna som nog höll i allt typ. Kaitlyn och Adriana log stort. "Ohmygod det är Nicki Minaj!" sa dem högt och jag kände hur det blev en pinsam tystnad mellan oss killar. Jag tror Nicki hörde tjejerna skrika för hon kollade dit och log.

"Aaw två Barbiez?" sa hon och jag och dem andra kollade på varandra. 
"Barbiez?!"

Kaitlyn var den som sprang fram först och kramade om henne.
Tjejerna hälsade på Nicki och Usher, det var en massa fnitter och fniss när dom fick syn på Zac Efron en bit ifrån dom, Adriana blev helt hyper och drog med sig Liam till Zac för att hälsa på honom, Liam såg mest besvärad ut när Adriana kramade Zac, och jag tyckte faktiskt lite synd om han, men sedan sa Adriana hejdå till Zac och kom tillbaka med Liam till oss, dom fick hälsa på lite andra artister, men sedan var det dags för röda mattan.

"Vill du följa med ut på mattan?" sa jag och smekte Kaitlyns kind, hon bet sig i läppen, "njaa.... jag är inte redo för det känns det som..." sa hon försiktigt och jag nickade, "säker?" sa jag och hon nickade.
"Om vi går snabbt då?" sa jag och såg på henne med puppy face.
Hon fnissade, "okej då", sa hon och tog min hand och vi gick bort till mattan.

Adrianas perspektiv:

Jag älskade det, älskade att få träffa kändisarna och jag älskade att Liam presenterade mig för mina idoler, och när jag fått hälsa på Zac Efron var jag nära intill på att svimma, jag var full av glädje och han var sjukt snygg i verkligheten.
Efter att jag stått och pratat med han ett tag, så märkte jag att Liam var obekväm, så jag sa hejdå och tog Liams hand och gick tillbaka till alla andra.

Postat av: Anonym

mer! :D

2011-07-31 | 13:42:45
Postat av: Evelina

sjukt bra!

2011-07-31 | 17:59:26
URL: http://theonlynerdable.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag rekomenderar den här novellen om 1D som är på engelska! Den är grym, så ni borde kika in där!:D xxx



http://onedirectionnovel.blogg.se/

2011-08-01 | 21:06:08
Postat av: Anonym

älskar novellen! MER

2011-08-01 | 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: