2011-08-05
19:41:58

Uppdatering

tja alla läsare, jag (adriana) och katliyn har snackat, vi ska ta en paus med bloggningen eftersom snart börjar skolan och vi vill njuta av tiden av sommarlovet så mycket som möjligt, och vi kommer börja blogga igen typ när skolan börjar!

/ ♥
Postat av: Onedirection Xrated Story

Hej! Jag har skapat en ny blogg som heter Onedxratedstory.blogg.se och där kommer det vara ''snuskiga'' storys om 1D.

De vore grymt om ni kunde läsa den och säga vad ni tycker och sen kanske länka!

Kram! xx

2011-08-09 | 23:02:36
URL: http://onedxratedstory.blogg.se/
Postat av: emma

fortsätt skriva så fort ni har tid :)

2011-08-17 | 22:06:17
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; DET HÄR ÄR ETT SVAR PÅ GAMMAL KOMMENTAR SOM SKICKADES I JULI: förlåt!

nu är det snart skoldags och jag känner att bloggen kan tjuvstarta lite efter sommarlovet med att börja svara igen :) hoppas du inte glömt bort mig allt för mycket. Ska beta bort alla sidor med över 420 kommentarer från julimånad .. men blir lite slö :) (därför det blir ett sånt kasst svar) POPSSr'!

2011-08-19 | 15:20:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: